Zildjian ogłasza międzynarodową kampanię serii A dla sklepów!
Zildjian ogłasza rozpoczęcie międzynarodowej kampanii dla sklepów, mającej na celu zaprezentowanie nowych talerzy perkusyjnych z serii "A".
Firma Avedis Zildjian Company w tym roku obchodzi swoje 390 urodziny z nowym wyglądem i udoskonalonym brzmieniem dla swojej historycznej serii - A Zildjian. Od 2 września, Zildjian uruchamia międzynarodowy program ekspozycji w sklepach aby umożliwić klientom sprawdzenie nowych talerzy z serii A, zaprezentowanych podczas tegorocznych targów NAMM show.
Przez dekady, talerze z serii A Zildjian cieszyły się dużym zainteresowaniem pokoleń legendarnych artystów i zespołów. W 2013 roku, Zildjian rzuca jasne światło na legendarną serię A Zildjian, wydobywając istotę tego klasycznego brzmienie. Fabryka dokonała poprawy krzywizny i wagi tej serii, by uchwycić czuły punkt dźwięku talerzy A - w rezultacie poprawiając crash, ride i hi hat, tak aby bardziej pasowały do styli muzycznych dzisiejszych czasów.
Również w roku 2013, Zildjian ponownie wprowadza cienkie talerze Crash 19" i 20" serii A Zildjian oraz średnie Crash 20" z serii A Zildjian. Ponadto przdstawia nowy Sweet Ride 23” serii A Zildjian - wszystko to w odpowiedzi na zapotrzebowanie perkusisów na grubsze i cieńsze modele talerzy.
Aby mieć możliwość przetestowania najnowszej serii A, wejdź na www.zildjian.com i sprawdź listę uczestniczących w programie dystrybutorów z Twojego kraju.
Gdzie kupić?
Dystrybucja w Polsce:
Sklepy muzyczne > Zildjian rozwiń listę sklepów
Perkusja
Popularne kategorie
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Pokaż wszystkie newsy w kategorii