Targi BPM 2013 w Birmingham coraz bliżej

Targi BPM 2013 w Birmingham coraz bliżej

22 listopada 2012, 16:23

[img:1]

Data BPM 2013 została już ustalona. BPM pojawi się na NEC w Birmingham od soboty 14 września do poniedziałku 16-ego, czyli wcześniej niż w poprzednich latach.

Będąc już tradycyjnym wydarzeniem października, przesunięcie daty targów BPM czyni je pierwszym wydarzeniem w jesiennym harmonogramie, co daje duże możliwości „złapania w sidła” jeszcze większej ilości produktów i sławnych DJ-ów niż dotychczas.

Dyrektor ds. sprzedaży Mark Walsh wyjaśnia:

Nasza decyzja o przesunięciu daty była na początku spowodowana prośbami wystawców po ogłoszeniu przez PLASA ich daty i planów związanych ze zmianą miejsca. Informację ciepło przyjęli wszyscy wystawcy, ponieważ daje ona możliwość wcześniejszego start do pokazania na rynku produktów - akurat przed Bożym Narodzeniem. Kolejną zaletą jest to, że termin zbiega się z końcem imprez na Ibizie, przez co w tym czasie, w Europie jest znacznie więcej międzynarodowych didżejów.

Październikowe BPM przyciągnęło rekordową publiczność. Aż 8137 osób w ciągu trzech dni odwiedziło NEC. BPM stało się dla wielu marek show, na którym trzeba się pojawić. Do tego wysiłek wydawców był w tym roku o wiele większy niż w czasie poprzednich imprez.

Opinie od wystawców były wyjątkowe, a najlepiej scharakteryzuje je Martin Dockree, UK Sales Manager w Pioneer DJ, który powiedział:

BPM to po raz kolejny ogromny nasz sukces. Jest on doskonałą platformą, pozwalającą zademonstrować nowe produkty znawcom branży – to jedyny taki show, który przyciąga tak dużą liczbę didżejów.

PA Experience, podczas którego audiofile mogli porównać stojące jeden przy drugim systemy dźwięku od wielu producentów, w środowisku „niemal live” okazał się niezwykle popularny.

Ponadto, jednym z obszarów show, w którym zaobserwowano największy wzrost były treści edukacyjne. Warsztaty i seminaria mieszczące się w olbrzymich, nadmuchiwanych kopułach na głównym piętrze przyciągnął ponad 50% frekwencję.

Jednym z głównych celów Marked Events jest możliwość przeżycia całości targów a nie tylko samej wystawy. Dyrektor Marketingu BPM Eddie Short wyjaśnia:

Jako że BPM jest wydarzeniem pro-konsumenckim, musi ono odwoływać się do wielu różnych typów gości i również wspierać naszych gości handlowych. Połączenie różnorodnych materiałów edukacyjnych, stref sieciowych i obszarów z występami na żywo z zatłoczonym miejscem wystawowym, rzeczywiście tworzy niepowtarzalny klimat i dodaje imprezie życia. To oddaje wyobrażenie nowym użytkownikom, a także przyciąga stałych bywalców.

Plany do wyniesienia BPM na nowy poziom są już w toku. Po sukcesie w 2012 roku, o wydarzenie Marked Events na rok 2013 pytało już wielu wystawców. Teraz BPM jest pierwszym wydarzeniem w kalendarzu jesiennym, a biorąc pod uwagę łatwość dostępu i położenie w centrum Zjednoczonego Królestwa, przyszłość wygląda bardzo dobrze dla tej wciąż rozwijającej się imprezy.

X-DynEQ - pierwszy software’owy korektor dynamiczny SSL
Więcej wiadomości