ISE'19: Nowy wizerunek firmy Shure
Rebranding marki to ważny i odważny etap w życiu firmy. W przypadku światowych gigantów rośnie presja i oczekiwania w związku ze zmianami. Dziś przyjrzymy się firmie Shure, która w ostatnich miesiącach przeszła taką transformację. Najważniejsze zmiany, poza logo - co oczywiste, zachodzą przede wszystkim w sposobie komunikacji z Klientami.
Zapraszamy na relację z targów ISE, gdzie mogliśmy porozmawiać z Pawłem Danikiewiczem z firmy Polsound o zmianach w Shure i co za sobą one niosą dla firmy.
Jaskrawe, limonkowo-zielone ubarwienie nowego logo Shure symbolizować ma nową energię, aktywność i nieprzerwaną ekscytację związaną z produktami firmy. Jest to odświeżony, dynamiczny wizerunek producenta, który ciągle idzie naprzód i prezentuje nowe, rewolucyjne produkty i rozwiązania.
Jako, że targi ISE to w większości prezentacje produktów instalacyjnych, to i tutaj znajdziemy różnorakie propozycje od firmy Shure. Są to m.in. systemy konferencyjne Microflex MXC, również w wersji bezprzewodowej MXC-W. Są one przeznaczone głównie do obszernych instalacji - od dużych sal obrad aż po wymagające technicznie obiekty obrad parlamentarne.
ZOBACZ NOWOŚCI SHURE PODCZAS ROADSHOW (CZYTAJ WIĘCEJ) |
Galeria zdjęć z ISE 2019
Zobacz także naszą relację ze stoiska firmy Shure natargach NAMM
Gdzie kupić?
Dystrybucja w Polsce:
Pon - Pt: 09.00 - 17.00