ISE'19: Nowy wizerunek firmy Shure

ISE'19: Nowy wizerunek firmy Shure

13 marca 2019, 13:19
Producent: Shure
Dystrybucja: Polsound sp. z o.o

Rebranding marki to ważny i odważny etap w życiu firmy. W przypadku światowych gigantów rośnie presja i oczekiwania w związku ze zmianami. Dziś przyjrzymy się firmie Shure, która  w ostatnich miesiącach przeszła taką transformację. Najważniejsze zmiany, poza logo - co oczywiste, zachodzą przede wszystkim w sposobie komunikacji z Klientami.

Zapraszamy na relację z targów ISE, gdzie mogliśmy porozmawiać z Pawłem Danikiewiczem z firmy Polsound o zmianach w Shure i co za sobą one niosą dla firmy. 

Jaskrawe, limonkowo-zielone ubarwienie nowego logo Shure symbolizować ma nową energię, aktywność i nieprzerwaną ekscytację związaną z produktami firmy. Jest to odświeżony, dynamiczny wizerunek producenta, który ciągle idzie naprzód i prezentuje nowe, rewolucyjne produkty i rozwiązania. 

Jako, że targi ISE to w większości prezentacje produktów instalacyjnych, to i tutaj znajdziemy różnorakie propozycje od firmy Shure. Są to m.in. systemy konferencyjne Microflex MXC, również w wersji bezprzewodowej MXC-W. Są one przeznaczone głównie do obszernych instalacji - od dużych sal obrad aż po wymagające technicznie obiekty obrad parlamentarne.

 


ZOBACZ NOWOŚCI SHURE PODCZAS ROADSHOW (CZYTAJ WIĘCEJ)

 

Galeria zdjęć z ISE 2019

 

[img:1]

[img:2]

[img:3]

[img:4]

[img:5]

[img:6]

 

Zobacz także naszą relację ze stoiska firmy Shure natargach NAMM

 

Mikrofony Dynamiczne Pojemnościowe Systemy bezprzewodowe Instrumentalne Systemy konferencyjne Jednostki centralne Systemy tłumaczeń językowych Mikrofony, pulpity mikrofonowe

Gdzie kupić?

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > Shure rozwiń listę sklepów

Pro Audio

EAW prezentuje wzmacniacz UXA4416 wraz z aktualizacją Resolution
Więcej wiadomości