Allen & Heath iLive
24 czerwca 2007,
10:00
Producent: Allen&Heath
Cyfrowy mikser Allen & Heath iLive po raz pierwszy w Polsce został użyty jako mikser frontowy podczas koncertu Jana Ptaszyna Wróblewskiego z zespołem, który odbył się 21 kwietnia 2007 w ramach „Jazzu nad Odrą” w Brzegu. Mikser okazał się być niesamowicie wygodnym i prostym narzędziem dla realizatora. Jego intuicyjna, wręcz „analogowa” obsługa bardzo ułatwia dostęp do wszystkich funkcji.
Czytelność ustawień każdego parametru, począwszy od GAIN’u a skończywszy na głębokości pracy de-essera, sprawia że nie ma konieczności ciągłego patrzenia w monitor. Swobodna konfiguracja tłumików w obrębie jednej warstwy pozwala tak skonfigurować mikser by uniknąć przełączania się pomiędzy warstwami – nawet w celu kontroli wysyłek AUX, grup VCA czy matryc.
Kolejną niezaprzeczalną zaletą jest umieszczenie „serca” systemu w Stage-Rack’u. Powoduje to, że do samego miksera nie dociera każdy kanał ze sceny, a jedynie sygnał kanału na którym aktualnie wcisnęliśmy PFL. Proces miksu, obróbki dźwięku odbywa się bezpośrednio na scenie odcinając się od możliwości wystąpienia jakichkolwiek zakłóceń na drodze sygnału czy w skrajnych przypadkach jego utraty przy przecięciu kabla multicore.
Połączenie „miksera” ze stage-rackiem odbywa się za pomocą dwóch skrętek komputerowych CAT-5, z czego jedna odpowiada za przesyłanie sygnałów sterowania a druga za transmisję dźwięku.
Czytelność ustawień każdego parametru, począwszy od GAIN’u a skończywszy na głębokości pracy de-essera, sprawia że nie ma konieczności ciągłego patrzenia w monitor. Swobodna konfiguracja tłumików w obrębie jednej warstwy pozwala tak skonfigurować mikser by uniknąć przełączania się pomiędzy warstwami – nawet w celu kontroli wysyłek AUX, grup VCA czy matryc.
Kolejną niezaprzeczalną zaletą jest umieszczenie „serca” systemu w Stage-Rack’u. Powoduje to, że do samego miksera nie dociera każdy kanał ze sceny, a jedynie sygnał kanału na którym aktualnie wcisnęliśmy PFL. Proces miksu, obróbki dźwięku odbywa się bezpośrednio na scenie odcinając się od możliwości wystąpienia jakichkolwiek zakłóceń na drodze sygnału czy w skrajnych przypadkach jego utraty przy przecięciu kabla multicore.
Połączenie „miksera” ze stage-rackiem odbywa się za pomocą dwóch skrętek komputerowych CAT-5, z czego jedna odpowiada za przesyłanie sygnałów sterowania a druga za transmisję dźwięku.
Gdzie kupić?
Allen&Heath
www.allen-heath.com
Dystrybucja w Polsce:
Sklepy muzyczne > Allen&Heath rozwiń listę sklepów
Może Cię zaciekawić:
Pro Audio
Artykuł
ANNY 10 - wszystkomająca aktywna paczka od LD Systems
Artykuł
Tascam IF-ST2110 - karta „usieciowiająca” dla mikserów Sonicview
Artykuł
Audio Plus przedłuża promocję na głośnik akumulatorowy EV EVERSE
Artykuł
HD620S - nowe „sześćsetki” od Sennheisera
Artykuł
Sound Experience - Doświadczanie dźwięku po wrocławsku
Artykuł
Polsound na Scenie Jutra 2024
Artykuł
Shure Nexadyne - innowacja w technice mikrofonowej
Video
HK Audio FINEO - seria "skrojona" pod instalacje
Czas trwania: 3:18
Video
Aura Audio - pasywne "kardioidy" rodem z Finlandii
Czas trwania: 5:20
Video
Paczka o dużej sile rażenia, absolutny HIT: HK AUDIO CONTOUR X 210
Czas trwania: 0:00