KORG Electribe ER1-MKII - GrooveBox
6 września 2005,
00:00
Producent: KORG
Syntezator rytmiczny
ER1-MKII w dużym stopniu podobny jest do bliźniaczej jednostki ES1-MKII, jednak w miejsce samplera będącego sercem ES'a ER1-MKII wyposażono w cyfrową symulację analogowych brzmień perkusyjnych z dużą możliwością edycji wliczając w to pitch (z dwoma przebiegami fali do wyboru), modulation depth, modulation speed, modulation waveform, decay, level, pan, low boost. Bardzo ciekawym efektem jest również ring modulator.
Podobnie jak w przypadku ES1-MKII obróbce można poddawać sygnał z zewnątrz. ER1-MKII podzielony został na pięć sekcji: Common do obsługi podstawowych funkcji takich jak wspomniane już Audio In, Master Volume, kursory, kółko danych, wyświetlacz i pozostałe przeznaczone do obsługi i zapisu globalnych ustawień. Pozostałe sekcje to: Sequence control do obsługi transportu sekwencera; Sythesiser, sekcja odpowiedzialna za kształtowanie brzmienia; Part Select - tu wybieramy poszczególne części patternu i mamy do wyboru: 4 klawisze syntezatora (Percussion Synthesiser), 2 klawisze Audio In, 2 klawisze Hihat + Hand Clap i Crash, jeden klawisz Accent oraz klawisz uruchamiający efekt ring modulation. Piąta sekcja to Step-keys, czyli klawisze przeznaczone do obsługi sekwencera, patternów i songów, a także funkcji z nimi bezpośrednio związanych.
ER1-MKII w dużym stopniu podobny jest do bliźniaczej jednostki ES1-MKII, jednak w miejsce samplera będącego sercem ES'a ER1-MKII wyposażono w cyfrową symulację analogowych brzmień perkusyjnych z dużą możliwością edycji wliczając w to pitch (z dwoma przebiegami fali do wyboru), modulation depth, modulation speed, modulation waveform, decay, level, pan, low boost. Bardzo ciekawym efektem jest również ring modulator.
Podobnie jak w przypadku ES1-MKII obróbce można poddawać sygnał z zewnątrz. ER1-MKII podzielony został na pięć sekcji: Common do obsługi podstawowych funkcji takich jak wspomniane już Audio In, Master Volume, kursory, kółko danych, wyświetlacz i pozostałe przeznaczone do obsługi i zapisu globalnych ustawień. Pozostałe sekcje to: Sequence control do obsługi transportu sekwencera; Sythesiser, sekcja odpowiedzialna za kształtowanie brzmienia; Part Select - tu wybieramy poszczególne części patternu i mamy do wyboru: 4 klawisze syntezatora (Percussion Synthesiser), 2 klawisze Audio In, 2 klawisze Hihat + Hand Clap i Crash, jeden klawisz Accent oraz klawisz uruchamiający efekt ring modulation. Piąta sekcja to Step-keys, czyli klawisze przeznaczone do obsługi sekwencera, patternów i songów, a także funkcji z nimi bezpośrednio związanych.
Może Cię zaciekawić:
Studio
Artykuł
Prosta i skuteczna wtyczka od polskiego producenta
Artykuł
Zmodernizowane monitory iLoud MTM MKII od IK Multimedia
Artykuł
SPM-235, czyli douszne monitory sceniczne od Stagg
Artykuł
X-DynEQ - pierwszy software’owy korektor dynamiczny SSL
Artykuł
Auto-Tune Pro 11 - nie tylko do korygowania nieczystych nutek
Artykuł
Klasyk Eventide na pokładzie DAW
Artykuł
Lepszego brzmienia nigdy dość - Bettermaker VSPE
Video
Dźwięk Przyszłości Focal i Dolby Atmos w Kosa Buena Studio
Czas trwania: 0:00
Video
Mackie Mainstream - mały, zgrabny interfejs do streamingu
Czas trwania: 2:15
Video
iCON Pro Audio na NAMM 2024 - Sporo ciekawego sprzętu
Czas trwania: 6:56
Popularne kategorie
Interfejsy
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Mikrofony studyjne
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Monitory
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Kontrolery
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Klawiszowe
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Oprogramowanie
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Sprzęt DJ
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Rejestracja mobilna
Pokaż wszystkie newsy w kategorii